miercuri, 6 aprilie 2011

Solo ha?

Tu esti bine, observ asta...insa eu nu ma regasesc. Nu e ca si cand am stat o viata impreuna, dar a fost suficient ca sa ma atasez de stilul tau aparte, arogant, indiferent , dar diferit de celelate stiluri. Esti genul de baiat care merge pe mijlocul strazii pentru ca asa ii place, care iubeste fara limite, care e greu de citit, care nu spune ce simte, care iti taie respiratia, care are grija de persoana iubita, care apreciaza rafinamentul, care accepta trecutul, care adora viata, muzica, prietenii si care nu asculta vorbele altora. Iti place tot ce e nou, spontan, iesit din comun, te plictisesti repede si de asta nu stai prea mult intr'un loc. Ai un zambet aparte si o privire care spune tot. Imi aduc aminte ultima oara cand m-ai privit parca imi spuneai ceva, dar nu am inteles ce. Acum imi pare rau ca nu am facut lucrurile diferit, ca am criticat mereu, ca nu am dus la extreme totul, dar stii cum se spune , atunci cand te arunci prea in larg,poate aparea furtuna si te poate izbi de mal. Vreau sa dau timpul inapoi. Mai tii minte "Breathe again" sau " Take my breath away" , dar zilele cu soare in care obisnuiam sa ne plimbam pe strazi? Nu observi ca e innorat, pana si cerul e de parere ca ar trebui sa revenim la vechiurile obiceiuri. Imi placea sa uit de notiunea timpului in preajma ta. Degeaba viata e frumoasa, daca nu ai pe cineva cu care sa o impartasesti. Mi-am adus aminte de ceva, stii nu eram numai eu cea care visa, cine m-a chemat la majorat, cine mi-a zis multe alte lucruri care nu are rost sa le scriu aici. In seara asta facem o saptamana de cand ai spus stop..simt parca a trecut o vesnicie. Nu stii cum e sa stai pe aceleasi banci, acelasi pat, aceeasi casa, acelasi oras, acelasi local si sa iti aduci aminte de momentele frumoase petrecute impreuna. Sincer vreau sa unim "eu'ul" cu "tu'ul" si sa redefinim "noi'ul". Sau daca nu se poate asta, vreau macar sa ma stiu din nou in bratele tale, pentru ca lipsa lor au adus frigul si norii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu