duminică, 10 aprilie 2011

mi-e dor.

mi-e dor de tot ce a trecut.

mi-e dor pt ca stiu ca timpul trece si nu am sa mai am 18 ani si 6 luni (azi-11 apr.2011),inca o data in viata .

mi-e dor de zambetul meu.

mi-e dor de Emy .

mi-e dor de Any.

mi-e dor de Jhonny.

mi-e dor de L., A., I., C., B., ..

mi-e dor de fiecare amintire frumoasa .

mi-e dor de fericire .

mi-e dor de mine.

mi-e dor sa conduc.

mi-e dor sa dansez .

mi-e dor de majoratul meu.

mi-e dor de vara trecuta .

mi-e dor de o excursie.

mi-e dor sa plec de acasa .

mi-e dor sa dorm la Isa si sa facem toate tampeniile pe acolo:)) .

mi-e dor sa ma plimb , fara sa am un scop anume.

mi-e dor de iesirea aia la mall .

mi-e dor sa vad ca cineva stie sa lupte pentru iubire.

mi-e dor sa pierd notiunea timpului.

mi-e dor de Bacau.

mi-e dor de ce putea sa fie in toti acesti 18 ani si nu a fost sa fie .

mi-e dor de inocenta/naivitate am destula.

6 comentarii:

  1. Eu nu vreau sa mai treaca:-s , mi-e frica de 19, 20 ...and so on. Ce mai faci?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm... încerc să îmi ocup timpul cu tot felul de lucruri gen voluntariat la greu, plimbat prin grădina botanică, citit bloguri, văzut filme, citit în troleu... :) Eu fac imediat 22 de ani... şi-mi amintesc şi acum momentul când suflam la majoratul meu în lumânări cu tristeţe, gândindu-mă că s-a terminat cu tinereţea :))

    P.S: Şi ascult asta în disperare http://www.youtube.com/watch?v=NWdrO4BoCu8

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai da:X iubesc melodia. Mie mi-a trecut complet. Deja am si alte tinte mult mai valoroase...Si eu imi amitesc parca a fost ieri majoratul meu:(( . Ei si ce daca s a terminat tineretea, urmeaza viata cu adevarat palitanta. App poate ne vedem prin Cluj cand ajung. Daca ai sa mai fii acolo.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Eu ţi-am dat add pe mess, dar nu ştiu dacă era bun id-ul de pe profil...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am primit o cerere de la ioana si inca ceva, am dat accept.

    RăspundețiȘtergere