sâmbătă, 2 aprilie 2011

ganduri spuse.

Nu are rost sa iti vorbesc si nici nu am curaj. Mi-e dor de tine si nu ma simt bine deloc. Am senzatia ca nu am consumat relatia in toate priviintele ei. De ce acum? Nu stiu daca si tu te gandesti la mine-pun pariu ca nu o faci. Iti este bine: activitati, prieteni adevarati in jurul tau care te sustin si te fac sa te simti bine. Vreau sa te sun, vreau sa iti spun ce am de zis. Dar stiu ca e tarziu. Stiu ca nu mai vrei sa auzi de mine. Pareai special, ca nu esti la fel ca restul si ca nu ai sa ma dezamagesti, dar uite ca asa ai facut. Incerc sa accept adevarul,chiar daca e greu. Nu mi-am revenit. Nu am stare in casa, nu pot sa ma concentrez, nu pot sa scriu, nu pot sa mananc. Vreau sa te caut pana te gasesc,dar nu asa cum esti acum, ci asa cum erai. Totul era bine...atunci ce a declansat raul? Timpul vindeca toate ranile si asa sunt de plictisita de specia masculina incat nu am nicio tragere de inima sa ma mai bag in "relatii", "distractii" ,"aventuri".Sentimentele sunt cea mai dura arma. Tot ce am in minte e un covor de amintiri facut din cuvinte, sunt fragmente diluate fata de ce am pe suflet.Dar cu toate astea nu pot sa trec peste.

  • Hai sa procuram ingredientele speciale pentru impacarea noastra:


  1. Fulala

  2. Capsuni

  3. Ciocolata

  4. Magura-Lapte si Miere

  5. Take my breath away

  6. O casa mare

  7. O vacanta

  8. Soare

  9. Piscina

  10. Incredere-ca poate fi mai bine

  11. Multaa dragoste

  12. Multa energie

  13. Mult entuziasm

  14. Spontanietate

  15. Jocuri dragalase

  16. Pasi mici dar siguri

  17. Tu

  18. Eu...................................................si abia atunci totul va fi "coco":x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu