marți, 26 aprilie 2011

cateva randuri

Dorinţa profundă, dorinţa cea mai reală este aceea de a te apropia de cineva.
Viaţa e prea scurtă - sau prea lungă - pentru ca eu să îmi permit luxul de-a mi-o trăi atât de rău.
Unde va fi comoara ta, acolo îţi va fi şi inima.
“I finally understood what true love meant…love meant that you care for another person’s happiness more than your own, no matter how painful the choices you face might be.”

"Cum te-aş putea eu pierde pe tine, când tu eşti soarele meu, când razele tale mă încălzesc pe acest drum de ţară? Cum să uit eu soarele?"


Te pot intreba daca ma iubesti sau daca luna e verde si tu imi vei raspunde evaziv si eu voi intelege orice poftesc.At trebui sa invat de la tine.Asa se cucereste lumea..
Si acum simt absenta acelei vechi atingeri fine....S-a intors cu spatele la mine si crezand ca-si pierde mintile ,mi-a spus : "M-am indragostit de-o amintire !" si eu iubesc acea amintire, te iubesc pe tine si pe noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu