duminică, 17 aprilie 2011

Dragule,

Ascult piesa noastra pe repeat si imi aduc aminte de noi. Ce'i drept mi'e bine asa cum sunt,dar totusi parca ceva lipseste. Stiu ca tu deja ai uitat totul, ai incheiat capitolul si ai incuiat tot ce era frumos, acelasi lucru l'am facut si eu..... mai stiu ca atunci cand nu ai ceva iti doresti lucrul respectiv foarte mult. Eu nu te am si de asta cred ca se petrece totul in acest cerc vicios. Am incetat sa te mai caut pentru ca asa e cel mai bine. Am dat drumul amintirilor, trecutului si "noua". Uraste'ma, minte'ma, crede'ma si in acelasi timp iubeste'ma. Sunt momente in care cred ca totul se petrece cu un scop si cred ca a fost mai bine asa. Acum am luat permisul, sunt fericita, am sa conduc, am sa hoinaresc strazile fara sa am un reper. Incep sa ma cunosc mai bine, invat din greseli si remediez trecutul. Am nevoie de altul ca sa creez noi amintiri, noi sentimente. Trebuie sa cunosc alte buze, pentru ca sa le uit pe ale tale. Ma simt puternica si increzatoare.
Pot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu