duminică, 10 aprilie 2011

Cineva acolo sus ma iubeste...

Si atunci cand sunt singura, nu ma lasa sa fiu asa. Mereu e cineva acolo sa imi spuna o vorba si sa uit de cea mai grea boala, singuratatea. Viata mea e ca un carusel, se invarte mereu si lucrurile se schimba radical de la ora la ora. Drumul e zbuciumat de persoane care ies din viata mea la fel cum au si intrat, usor si fara prea multe discutii. Nu pot sa ma plang Lui ca nu am o viata frumoasa, tot ce pot sa fac e sa-I multumesc pentru ceea ce sunt. Dupa o seara ca cea de ieri, in care am trecut de la o stare la alta fara sa imi dau seama, trebuie sa fiu recunoscatoare. Multumesc ca sunt in viata, ca sunt tanara, linistita, sanatoasa, ca am aproape prieteni care imi spun "Ai grija" , ce poti sa iti doresti mai mult. Sunt fericita asa cum sunt, iar toate asta sunt datorate Lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu