duminică, 18 iulie 2010

uitimele randuri

iubitule, vreau sa iti spun toate aceste lucruri de ceva vreme si n am avut curaj.Mai facut sa ma simt speciala timp de cateva luni, ne a fost si greu ne a fost si bine, dar am trecut impreuna peste toate. Azi ceva imi spune ca te ai schimbat si ca vrei sa te opresti din jocul iubiri. Te-am iubit si te iubesc cum nu am crezut ca voi iubi pe cineva. Sunt o fraiera pentru ca de foarte multe ori nu ti a pasat, si cand aveam nevoie de tine nu mi ai fost alaturi.M ai judecat drept un copil pentru ca vroiam sa petrec mai mult timp impreuna si pentru ca visam la o poveste frumoasa de dragoste. Azi nu mai esti la fel si lasi un gol in sufletul meu. Imi spuneai ca asta nu e dragoste e obinuita, dar stii ce- iubirea e atunci cand nu pot sa traiesc fara tine. Dragul meu, nu te am inselat nici macar o clipa din toate miile care au fost. M a durut ca mi ai intors spatele cand aveam nevoie de tine mai mult si ca nu ai avut incredere in mine. De ce atunci cand iubesti trebuie sa suferi, si de ce a trebuit sa ajungem pana aici. Anturajul tau te a schimbat. Primele saptamani au fost de vis -abia asteptai sa vii sa ma vezi , azi eu sunt cea care te roaga sa vii la mine si tu nu mai apari. Am senzatia ca ti ai batut joc de mine si plang de fiecare data cand imi vorbesti parca as fi ultimul om de pe pamant- tonul vocii tale cand te sun si cu cat regret spui ''te pup dulce''. Sufar si tu nu vrei sa indrepti aceasta suferinta penibila din care nu mai pot iesi. Vreau inapoi acelasi om pe care l am avut candva -acum esti doar un strain cu care schimb cateva vorbe si cateva rugaminti, te rog in disperare sa vii sa ma vezi-dar mereu aceeasi scuza penibila ca nu ai cum. Te am prins cu minciuni zilnic si am tacut pentru ca stiam ca ai sa faci urat. DE ce? dragostea nu are limita si nici bariere-dragostea vorbeste aceeasi limba desi cei doi sunt straini unul de altu. de ce ? de ce? spune mi ca sa nu inebunesc de nervi in fata monitorului si sa pot sa imi reiau viata in maini de acolo unde nu te cunosteam si eram fericita- azi nici nu mai pot sa zambesc si ma doare sa stiu ca unul iubeste si celalat priveste. Te am crezut diferit fata de ceilalti care au fost inaintea ta , dar te ai dovedit a fi mai rau- tu te ai prefacut mereu. DE ce mi ai distrus viata si de ce m ai adus in halul in care sunt. Azi noapte te am visat si a fost cel mai urat vis pe care l am avut vreodata. Am nevoie de o pauza de la suferinta si singurul mod e sa te stiu din nou langa mine - dar din pacate nu v a fi asa. Te am asteptat, astept si te voi astepta , dar cu greu te gandesti sa mai reapari. Pun pariu ca si prietenii tai comenteaza si iti dau sfaturi tampite care la mine nu merg- nu sunt acelasi gen de fata cu care voi baietii v-ati obisnuit, sunt speciala pentru ca iubesc si pun suflet intradevar in tot ceea ce fac. Spre final, vreau sa iti doresc tot binele din lume si orice decizie ai lua ti o voi respecta pentru ca insemni mult pentru mine. Si stii ce, inainte sa te cunosc , nu stiam ce e aia suferinta-azi e prea mult.
Dragul meu, te astept pe aceeasi strada rece si trista.




Cu drag, iubita ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu