sâmbătă, 17 iulie 2010

fairy tale

ploua de trei zile .n am mai iesit soarele de mai bine de o saptamana .Am casa inundata de lacrimile amare pe care le am strecurat pe obraz si simt cum apa imi racoreste piciorele . Azi realizez ca am gresit ...timp de 6 luni am avut ochii inchisi si am fost orbita de minciunile tale. M am saturat sa ma mint singura ca ma iubesti si ca poate o sa ii treaca pasa asta. M ai folosit , ma folosesti si ma arunci. Cand ai nevoie de mine ma iubesti imi vorbesti frumos, ai rabdare - si cand nu ai, tipi, te plictisesc sunt o copila , sunt cel mai mare dusman al tau. M ai facut sa te vad doar pe tine si pe restu sa ii las. Imi iubeam prietenele si eram fericita- inainte sa calci in viata mea. azi sunt un suflet care umbla pe strazi in speranta de a regasi fericirea. Cum poti sa spui ca nu te iubesc cand ti am demonstrat de 100 de ori, cum poti sa spui ca te am inselat cand stii ca aveam ochi doar pentru tine, si ca fiecare sarut pe care mi l dadeai ma facea sa plutesc. Nu vreau pe altul si azi nu te vreau nici pe tine . nu pot sa cred ca am fost o visatoare si ma vedeam in pragul casei asteptandu-te de la servici si copii in jurul casei:)) naiva pana la cer. ai stiut sa ma faci sa cred tot ce spui. Toata relatia asta mi am dorit sa stam impreuna pe iarba si sa privim stelele, sa imi spui ca ma iubesti si sa ma saruti, dar nu s a intamplat niciodata asta. Poate intr o zi ai sa iti dai seama ca nu m ai pretuit nici 1 % cat ar fi trebuit si ai sa regreti ca ti ai batut joc de un suflet care a gresit iubindu-te prea mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu