joi, 22 iulie 2010

21.02.10

21 februarie 2010, Bucuresti
Draga prietene,

Imi pare rau ca nu ti am mai scris de ceva vreme si ca am uitat de tine.Sper ca esti bine si ca nu iti mai este dor de mine. Daca ai sa te intrebi ce fac eu....uite am sa iti povestesc cele doua luni in care am fost departe unul de celalat. Am renascut si sunt alta, zambesc zilnic si iubesc! Iubesc cum n am crezut ca voi iubi vreodata.El ma face fericita si s a dovedit a fi cel pe care l am asteptat inca de mic copil. Tii minte serile calduroase de vara , cand stateam intinsi pe iarba , priveam stele si visam la fat frumos si ileana cosanzeana. Amandoi ne am inchipuit ca vor veni la un moment dat- si uite ca la mine a ajuns si ma face fericita numai privirea lui limpede ca apa- da are ochii albastrii si nu, nu e blond ca si tine.
Am ales sa iti scriu chiar azi pentru ca e o zi speciala pentru mine si pentru el- azi incepem o noua era impreuna si asta ne va face sa fim si mai fericiti.Nu pot sa iti dau mai multe detalii pentru ca astfel se va simti tradat si nu vreau sa il supar...e putin gelos de fiecaere data cand ii povestesc pataniile noastre din copilarie si cum ne iubeam atat de sincer.De fapt eu inca te mai iubesc- ai fost ''fratele'' meu de la nastere si am impartit patul ,mancarea si visele. Imi este dor de anii trecuti, dar stii ca am facut bine ca am plecat, e mai bine asa...si nu vreau sa intru in detaliile pe care le cunoastem amandoi foarte bine.
Multumesc ca mi ai acordat cateva minute din ziua ta ,citind aceasta scrisoare si sa stii ca n am sa ma intorc decat daca o sa imi fie greu si daca EL o sa imi sfasie inima, la fel cum ai facut si tu.DAr totusi sper ca e diferit si sper ca ma iubeste de asta azi am sa fac ce cred eu ca e de cuviinta sa fac!
Te am uitat si azi nu mai insemni pentru mine decat prietenul din copilaria mea fericita! Te imbratisez cu drag si incearca si tu sa ma uiti.


Cu drag,
Robotel





VReau sa mentionez ca e fictiune combinata cu realitate!Prietenul din copilarie nu exista

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu