luni, 24 ianuarie 2011

perfect?

De cate ori nu am visat la seara aia perfecta intre doi indragostiti,cand el ii pregateste cina, cand in mijlocul sufrageriei este doar o masa, cu lumanari in jur si petale de trandafiri. Cum el o priveste si ochii ii sclipesc inocent. Cat de frumos e sa privesti persoana de langa tine cum iti spune dulcele ''Te iubesc!''

De cate ori nu am visat ca dansam in ploaie cu baiatul viselor, fara muzica, doar sa fim purtati de muzica inimii.Cum te priveste in ochi si dupa te saruta.Cum ii vezi chipul inundat de picaturile de ploaie.

De cate ori nu am visat la o noapte petrecuta sub cerul liber, sa fie vara, sa fie multe stele pe cer, o patura, baiatul la care tii si peisajul tacut care ii incadreaza intr un spatiu magic.

De cate ori nu am sperat la un baiat romantic, care sa aprecieze fiecare gest, fiecare cuvant spus, care sa nu asculte decat de bataiele inimii sale.Baiatul care sa aibe incredere in tine.

De cate ori nu am visat sa mergem cu prietenul la mare, sa facem baie la miezul noptii, sa dormim pe plaja si sa vedem rasaritul la malul marii.

De cate ori nu am visat la baiatul care sa vina in fata balconului, doar pentru simplu fapt ca ii este dor de tine , sa te vada, sa iti priveasca zambetul.

De cate ori nu am visat la baiatul perfect...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu