duminică, 23 ianuarie 2011

miedor2

mi e dor de copilarie, de inocenta anilor trecuti ,cand nu cunosteam suferinta, cand nu plangeam, cand nu simteam.
mi e dor de vara, de razele soarelui care ma incalzeau si de ochelarii de soare.
mi e dor sa inot, sa plutesc pe apa si sa ma simt libera.
mi e dor sa fiu luata in brate,sa mi se spuna o vorba buna.
mi e dor sa fiu iubita, sa simt cum pulsul celuilalt bate pentru mine.
mi e dor sa dorm la prietenele mele, sa ne uitam la un film, sa vorbim, sa radem, sa nu avem notiunea timpului impregnata in minte.
mi e dor de pizza hawai sau diavolo, de mancarea chinezeasca sau de KFC.
mi e dor de canada, de zilele frumoase in care exploram un continent necunoscut.
mi e dor de parintii aia iubitori, zambitori, dulci si apropiati.
mi e dor sa ma plimb in parc si sa privesc stelele.
mi e dor de mare,desi anul trecut a fost o experienta neplacuta, amintirea ramane totusi cu un gust dulce.
mi e dor de clasa a9a.
mi e dor de Doamna Nadler.
mi e dor sa nu fiu certata.
mi e dor sa mi se zambeasca,sa simt cum cineva ma apreciaza pentru ce sunt si nu pentru ce vrea sa ma construiasca.
mi e dor sa zambesc, ironia- scriu asta in timp ce plang si am un gust amar in suflet.
mi e dor de Schuchardine poiana cu capsuni
mi e dor de spirale
mie dor de weekendurile friguroase de iarna cand stateam cu pisica in brate, langa soba si bunica imi zambea.
mi e dor de bunici.
MI E DOR SA AM UN PRIETEN ADEVARAT!
mi e dor de nu mai pot!Dorurile ma dor - nu am cuvinte sa pot exprima sentimentul constant din inima si sufletul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu