miercuri, 17 martie 2010

azi nu-

ti-am zis, azi nu, azi ma lasi pe mine sa te domin, azi vei uita de tot ce ai pe cap, suntem doar noi - am sa iti sucesc mintile pana nu ai sa mai stii ce e cu tine. Azi mai vrei ! Amandoi stam pe pat si ne privim nu stim ce sa vorbim , ce cuvinte sa folosim pentru a nu ne simti ciudat. Ti-am zis de zeci de ori ca te iubesc si azi cred tot mai tare ca sentimentele mele sunt profunde ,dar tu ce faci? Azi m-ai chemat la tine si ma privesti, spune ce simti, ce vrei, zi-mi tot- eu sunt prietena, iubita si amanta ta, lasa-te purtat de ganduri si exprima-te prin vorbe, zi ce crezi ca ar fi bine sa faci, de fapt sa facem!
''Stii ce, eu nu am nevoie de dragobete sau valentine's dat ca pretext sa te iubesc, te iubesc in fiecare zi si in fiecare clipa, te iubesc cum esti, pentru ce esti, si cel mai important pentru cum ma faci sa ma simt atunci cand ma gandesc la tine, azi e doar o zi speciala la fel cum au fost cele de cand te-am cunoscut si pana astazi si pana o sa te 'saturi' de mine.''
O lacrima pe obrazul A. se prelingea , au fost primele cuvinte atat de frumoase si atat de intens spuse de cineva pana atunci, A. a fost cel care a facut o pentru cateva secunde sa se cea mai importanta femeie de pe Glob, se vedea in ochii lui cat de mult o iubeste.
''M-ai lasat fara cuvinte, eu iti multumesc ca faci parte din viata mea, iti multumesc ca existi, si...(sa ii spun ce simt cu adevarat, sa ii spun ca m-a facut cea mai fericita femeie spunand cuvintele de mai sus?)''
''Si?''
''Si sunt a ta-si esti al meu.Te iubesc si mi-e frica sa nu ma parasesti.''
''Vorbesti prostii''( avand acea privire draguta cu care m-a cucerit inca de la prima intalnire)
''Poate, dar n am sa te pierd- suntem 2 norocosi ca ne avem unul pe altul''
''Asa e:)''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu