luni, 29 martie 2010

prizonier?

Evadez, fug, nu stau pe ganduri imi iau mp3-ul , cartea pe care o citesc acum si plec.Las telefonul acasa, banii si trecutul incuiate intre cei 4 pereti ai camerei mele, nu vreau sa mai aud de nimeni si nimic. Ma gandesc serios sa fug pe geam, un etaj nu m ar putea rani. N am sa stau pe ganduri prea mult si am sa sar.VREAU sa zob, sa fiu libera. Si chiar am sarit, nu mi a pasat , am luat sufletul in brate si am plutit, m am simtit libera, aveam nevoie sa te tin in brate, dar acum nu te mai vreau ,ma simt de 3 ori mai bine decat cum m as fi simtit cu tine:). Credeam ca sunt dependenta, dar azi imi dau seama ca nu. Trebuie sa fug mai des de acasa ca sa imi dau seama cine sunt, ce vreau si pe cine vreau. Da! acum sunt egoista si vreau sa fiu fericita. Poate chiar am sa cer o tigara si am sa o pufai de nervii pe care mi i faci, da, nu am sa fumez, nu stiu decat sa scot fum, nu stiu si sa il introduc in plamani, de nervi poate chiar am sa invat.Urasc mirosul dar nu si fumul, fiecare particula din aer pare unica si nelimitata ,desi dispare. Am fugit si am facut bine! Simt ca ma cunosc mai bine ,in postura de prizonier evadat de la inchisoare care sta pe iarba si asteapta sa rasara luna si sa apara stelele, un prizonier care cere fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu