marți, 19 ianuarie 2010

doi ca n.o.i

Te privesc cum o urmaresti, tu nu ma observi pentru ca esti mult prea adulmecat de mirosul inecacios.Dar tie iti place.O vrei pe ea mai mult decat pe mine.Stam pe pat si nici macar nu te uiti la mine.Te studiez.- Ai ochii mari si respiri relaxat, acum o ai.O atingi cu buzele si inchizi ochii. Adulmeci par-fumul si respiri implinit.

Ai devenit dependent dar nu de mine-, stau intinsa si nu ma saruti. Iti suna telefonul; o alta ea care te cauta.Imi dai mobilul ,ma primesti si imi spui:

‘’Raspunde ,vorbeste tu!’’
‘’Cine e? De ce eu?’’
‘’E aia…nu ma lasa in pace…vorbeste tu…zii ca dorm’’
Iau telefonul cu teama,nestiind ce sa spun, urma sa cunosc o alta domnisoara de-a ta.
‘’Alo’’
‘’Alo,cine e la telefon?’’
‘’Nu cred ca trebuie sa spun eu.Tu cine esti?’’
‘’Sunt Irina.Dar tu?’’
‘’Salut eu sunt Ana’’
‘’Matei unde este?’’
‘’Nu e.Doarme.’’(acceasi scuza pe care o foloseste mereu.ori e oboist ori doarmeJ )
‘’Ok, atunci am sa sun mai tarziu.’’
‘’Bine.’’

De ce m a pus sa I rapund eu.Cine e Irina?De parca nu l as cunoaste, mai e si o Malina,Alina si lista continuua.S a schimbat! MATEI nu mai e al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu