duminică, 12 decembrie 2010

cuvinte si atat.

Pentru a 39 oara o patesc din nou, din nou acelasi zambet, aceeasi atingere calda, acel sarut dulce.Am crezut ca e diferit, si s a dovedit a fi la fel de insensibil ca si ceilalti 38 din-naintea lui. Ma simt groaznic , ca am crezut in mine si acum de fapt m am trezit la realitate, el nu ma place, era vorba de cateva pahare de vin in plus baute in graba. Era ametit si pun pariu ca tot ce mi a zis azi noapte nici nu a simtit, nu i a pasat. Astazi a folosit aceeasi replica pe care prietenul lui , a dat-o fostei'' sunt obosit , nu mai ies''. Prima impresie a fost buna si nu mi am schimbat-o deloc. Noi suntem, dar nu (prea) suntem impreuna.Mi e frica sa nu fiu , din nou cea care sufera si care este parasita. Mi-e frica de ziua de maine, mi-e frica de noaptea asta. Te plac! Ti am zis si aseara asta. SI acum imi sterg ultima lacrima si ma gandesc a fost dragut ca s a intamplat, si ca ai avut grija de mine, esti un baiat finut care stie sa faca o fata sa se simta bine.Mi ai vorbit frumos, te-ai purtat genial, si iti apreciez gestul.

Preferam omul de aseara-nu de azi. Preferam omul direct- nu cel care se ascunde dupa deget.

2 comentarii:

  1. si eu preferam te preferam cum erai cand imi spuneai ce nu iti convine, nu se trezeau altii sa imi spuna


    istoria se repeta

    RăspundețiȘtergere
  2. si azi ma ascund dupa deget? nu cred

    RăspundețiȘtergere