vineri, 3 septembrie 2010

regrete.

regret ca aproape au trecut cei 8 ani in hogas
regret ca trebuie sa plec din piatra
regret ca te-am cunoscut
regret ca te-am iubit
regret ca ti-an oferit tot
regret ca nu sunt mai puternica
regret ca nu am avut parte in viata de ceva pur
regret ca ****z
regret ca imi pierd interesul repede in ceea ce e bun pentru mine
regret ca am certuri zilnice cu persoanele dragi
regret ca se termina liceul

regret ca nu sunt in alta tara, pe alt continent
regret ca nu sunt apreciata asa cum ar trebui
regret ca cei din jur nu observa intentiile bune, ci comenteaza de rau
regret ca nu m-a iubit nimeni
regret ca nu pot sa scriu in termenii impusi de societate
regret ca nu pot sa fac ce vreau , cand vreau
regret ca bucurestiul e atat de departe
regret ca nu am timp
regret ca nu am o fantana cu bani la mine in casa
regret ca nu am scris o carte
regret ca nu sunt mai ambitioasa
regret ca am mult mai multe regrete decat cele mentionate

Un comentariu: